من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(20)




تنهایی خیلی سخت است،خیلی!
یک وقت هایی هست که یک سری چیز های باید در زندگی ادم عوض بشوند و شما می دانید که اعمال این تغییرات وظیفه شما نیست. نه اینکه نخواهید بلکه در توان شما نیست. بعد یهکو متوجه میشوید که هیچ شخص قدرتمندی ‌هم حاضر نیست کاری که دقیقا وظیفه اوست انجام بدهد. اینجا تنها یک راه حل وجود دارد، اینکه خود تنها و ناتوان ادم کمربند همتش را ببندد و تمام انرژی اش را بگذارد تا تغییر را ایجاد کند. میشود گذاشت و رفت! اما تغییر ایجاد نمیشود و نفرت داشتن به میزان رفع تغییر انرژی میگیرد. غصه های بسیاری وجود دارند اما تغییر کیفیت زندگی ام را به همه چیز ترجیح میدهم. می خواهم هنوز هم امیدوار باشم و اعتراف میکنم که از همان اول هم می دانستم آن کسی که باید این تغییرات اساسی و واقعی را انجام بدهد خودم بوده ام. حتی اگر تنهایی خیلی سخت باشد.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.