من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(22)

نانی که سر سفره ها نیست!


دردناک است که بگویم برکت از زندگی مان رفته.

وقتی هر کسی نگاهش، دستش توی سفره دیگری باشد، برکت از زندگی آدم می رود.

درست همان زمانی که خودت را با دیگران مقایسه می کنی و آدم هایی که شکست خورده در این مقایسه برای بالا بردن خودشان دیگران را پایین می کشند که کمترین تلاش را متحمل شوند.

نمی دانم ریشه اش چه می تواند باشد. تنبلی، حرص، طمع و . ..

اما هر چیزی که باشد، این را می دانم که همین آدم هایی که به قدرت رسیده اند و چشم هایشان به سفره های یکدیگر و مردم است، برکت را از زندگی ما برده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.