من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(18)

دوست طلایی


شاید بارها شده  که این سوال را از خودم پرسیدم که چه زمانی می شود فهمید که آدم چند تا دوست واقعی دارد؟

حالا جوابش را خیلی خوب می دانم و خیلی خوب هم فهمیده ام.

زمانی میشود خیلی خوب متوجه شد که ادم چندتا دوست واقعی دور و برش هست، که حسابی تنها شده باشی. انقدر که هیچ جنبده ای در کنارت نباشد و وقتی به شدت کرفتار و رنجور هستی و داری شماره تلفن های توی موبایلت را زیر و رو می کنی احساس کنی که اسم هیچ کدام از ادم هایی که بالا و پایین می کنی در این لحظه برای توی آشنا نیستند جز یک نفر یا دو نفر! آنها آدم های طلایی زندگی ما هستند.

کی می فهمیم که خیلی تنها هستیم؟

زمانی که هیچ آدم طلایی به وقت تنهایی توی ادد لیست گوشی مان نباشد. و توی تنهایی غلت بخوریم.