من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(38)

توانمندی از دست رفته


گاهی اوقات فکر میکنم که از پس انجام هر کاری بر می آیم و در کمتر از ٢٤ ساعت خلافش به صورتم کوبیده میشود. هرگز روی هیچ چیزی حساب نکنید، چون تا تصور میکنید که میشود؛ نمیشود و شما را از درون منفجر میکند.

خواهش میکنم خیال پرداز نباشید 

خیال پردازی دشمن ادم است. خیال پردازی شبیه کراک می ماند. وقتی میکشی و هست خوب است اما وقتی نیست و میفهمی که نیست و واقعیت صورتت را پایین می اورد، وحشتناک درد دارد.

قبول کنیم که خیال پردازی دشمن واقعیت سخیف زندگی ماست.

تصمیم دارم بخش خیال پردازم را بکشم. به شما هم توصیه میکنم.