من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(52)

سال 94 که با آن فضاحت از شرکت بیرون امدم همه چیزم را تقریبا از دست دادم. نتیجه اش در این سال ها این شد که از ماجرای هر چه که در گذشته اتفاق افتاده ، من هنوز همان جایی هستم که در سال 91 بودم. تنها تفاوت ام این است که فقط خوشگل تر شده ام .

خوشگلی به چکار ادمیزاد می آید وقتی هیچی نداری.

واقعا هیچی به معنای واقعی کلمه همه چیز را از دست دادم. از همه مهمتر اعتماد به نفس ام بود که ریده شد تویش.

حالا بیکار و بی پول نشسته ام توی خانه فیلم می بینم ، غصه می خورم و برای رابطه ی کشکی ای که تویش هستم حرص می خورم.

می پرسم چه چیزی ممکن است در حال حاضر حالم را بهتر کند؟

جواب می آید: مرگ.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.