من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(27)



آرزو می کنم یک خانه داشته باشم که تویش حوض بزرگ و درخت انگور و انجیر و زرد آلو داشته باشد. آرزو میکنم شکوفه های آلو و آلبالو هر بهار بویشان خانه ام را پر کند. آرزو می کنم حیوان خانگی داشته باشم. آرزو می کنم یک ماشین خوب داشته باشم. آرزو میکنم سفر بروم. سفرهایی که در دل طبیعت باشد از آنهایی که فقط تو هستی و عظمت دنیایی که پیش روی تو میخواهد دیوانه ات کند. از انهایی که می فهمی دیوانه طبیعتی و با تمام وجودت عاشق زیباهایی دنیا هستی. آرزو می کنم زودتر بفهمم که می خواهم چه کار کنم. می خواهم عاشق کارم باشم ولی هنوز نمی دانم چه کاری را دوست دارم. آرزو می کنم هر روزی که شروع میکنم پر از امید باشد. روزی یک گل زیبا. سالی یک نهال. روی هر میزی یک گلدان. همه جا سبز سبز سبز. آرزو می کنم خوشحال باشم. آرزو می کنم که برقصم. آرزو می کنم که بخندم. آرزو میکنم که ببخشم. همه چیز هایی که یک روزی یک جایی ناراحتم کردند را همانجا توی گذشته جایشان بگذارم. بچسبم به چیزهای خوب.چیزهای خوشرنگی که دوست دارم ببینم چیزهای که می توانم پیدا کنم. آرزو می کنم با خانواده ام سفر برویم و فقط بخندیم. فقط شاد باشیم و به هیچ چیز دیگری فکر نکنیم. آرزو می کنم خانه ام چمن داشته باشد. تا با بچه هایم رویشان قلت بخوریم و بخندیم. آرزو می کنم که بازی های زیادی یاد بگیرم. آرزو می کنم ریاضی ام خوب باشد.آرزو می کنم همیشه سالم باشیم. آرزو می کنم چشمهایمان برق شادی داشته باشد. آرزو می کنم منبع آرامش باشم. آرزو می کنم روح بزرگی داشته باشم.

من تمام آرزو های قشنگ خودم را هم برای شما آرزو می کنم.