من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(1) یا ، من و خودم و همه چیز هایی که باید در زندگی ام تغییر کنند

سلام.


دلیل اول ام برای مهاجرت به بلاگ اسگای خرابی سرور های بلاگفا هست.

دلیل دومم این هست، که خیلی چیز ها باید در من و زندگی من تغییر کنه. خیلی وقت ها هست که می دونم چی می خوام ولی نمی دونم که چطور باید انجامش بدم. اکثر اوقات هم چون نمی دونم سعی می کنم تیری در تاریکی بزنم تا راهمو پیدا کنم.

مهاجرت به بلاگ اسکای یکی از همون مجموعه تیر های در تاریکی منه.


فکر می کنم از اونجایی که قراره نوع نوشتنم عوض بشه در نتیجه اکثر نوشته هم بی مخاطب خاص باشن. چرا که من اینجا می نویسم برای تغییر، نه برای تایید و نه برای جلب نظر. فقط و فقط برای اینکه واضح تر ببینم.


در آخر ، نسخه انگلیسی نوشته های من رو می تونید اینجا ببینید.


ممنونم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.