من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین
من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

من و خودم و تمام چیزهایی که باید در زندگی ام تغییر کنند.

ثبت نگاری روزانه توسط یک پشت میز نشین

(14)

سبز سبز سبز


شک ندارم که دلم سخت برای طبیعت تنگ شده است. آنقدر که خواب دویدن در دشت ها و مزرعه ها را می بینم. شاید هم گاهی، خواب پرواز بر فراز طبیعتی که آن را می پرستم.

تنها و تنها یک جا برای من منبع آرامش، خود آگاهی و دریافت مهربانی است و آن فقط از دستان مادر طبیعت انتظار می رود.

شاید در زندگی بعدی ام، درختی باشم که مسافری خسته در راه رسیدن به مقصدش به آن تیکه می کند.


نظرات 1 + ارسال نظر
عصیانگر شنبه 30 خرداد 1394 ساعت 23:52 http://www.gooshe.blogsky.com

بوی چوبای تر و نمناک..خنکیه علف و سبزه ها زیز پاهات..
رقص باد تو موهات..
هوممم...
(:

چه لذتی بالاتر از این؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.